شرکت مهندسی پزشکی دانش تجهیز طب آسا
مطب دندانپزشکی

راه اندازی مطب دندانپزشکی

راه اندازی مطب دندانپزشکی :

  • اول از همه تامین سرمایه برای هزینه مطب دندانپزشکی

  • در درجه دوم انتخاب مکان مطب یا کلینیک،

  • در درجه سوم مجوزهای لازم،

  • در درجه چهارم تامین وسایل و دستگاه‌ها،

  • در درجه پنجم جذب نیروی انسانی و آموزش آنها،

  • و در نهایت جذب مشتری یا همان بازاریابی مطب.

 

مطب دندانپزشکی

مراحل آماده سازی :

  • اول از همه تامین سرمایه برای هزینه مطب دندانپزشکی

مشاوره با حرفه ای ها و همکاری با مهندسین و معماران و همکاران دندانپزشک برای برنامه ریزی بودجه خرید ، در این مرحله شرکت مهندسی پزشکی دانش تجهیز طب آسا با سال ها تجربه در تجهیز مطب و کلینیک برای ارگان های دولتی  خصوصی آماده ارائه مشاوره به شما می باشد .

بودجه بندی برای تخصیص منابع مالی برای تجهیزات ، اجاره مکان ، هزینه های ساخت و غیره

 

  • در درجه دوم انتخاب مکان مطب یا کلینیک،

بعد از تامین سرمایه و تصمیم به خرید تجهیزات نو و یا دسته دوم و یا ترکیبی از آنها

  • مرحله دوم شناسایی مکان مناسب برای مطب می باشد بررسی فاصله از مرکز شهر ، مناطق پر تردد ، امکانات نزدیک مثل بیمارستان و داروخانه   

  • طراحی داخلی برنامه ریزی فضا ها برای اتاق درمان ، انتظارات بیماران ، نقشه های فنی

  • تجهیزات ، انتخاب و خرید تجهیزات برای مطب از خرید تجهیزات لازم برای مطب ، از یونیت صندلی دندانپزشکی تا ابزار های دندانپزشکی

  • ایمنی و بهداشت ، رعایت استاندارد های بهداشتی و ایمنی در فضا و تجهیزات

 

  • در درجه سوم مجوزهای لازم،

برای تاسیس مطب خصوصی دندانپزشک ها باید دارای شماره نظام پزشکی باشند . و به صورت دوره ای امتیاز های بازآموزی لازم در طول سال را کسب نمایند .

 

  • در درجه چهارم تامین وسایل و دستگاه‌ها،

بخش مهمی از تجهیز و راه اندازی مطب دندانپزشکی خرید تجهیزات دندانپزشکی می باشد .

برای این کار بهترین راه مشاوره با شرکت های باسابقه در این زمینه است مخصوصا شرکت هایی که نصب و خدمات پس از فروش این تجهیزات را انجام می دهند ، شرکت هایی که دارای کادر فنی می باشند بهتر می توانند راهنمایی درست و صحیح در زمینه خرید تجهیزات را برای شما داشته باشند با توجه به سرمایه ای بودن این تجهیزات خرید تجهیزات دندانپزشکی کاربردی و مطمئن از ضروریات می باشد . انتخاب یک شرکت مطمئن و با سابقه برای همکاری بسیار مهم می باشد تا با خیال راحت به کار درمان بپردازید و دغدغه تجهیزات را نداشته باشید .

شرکت مهندسی پزشکی آسا به مدیریت مهندس صفوی (کارشناس ارشد مهندسی پزشکی و رئیس انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی اردبیل ) با سابقه 10ساله در تجهیز و راه اندازی مطب دندانپزشکی می تواند بهترین گزینه برای کسب اطلاعات و مشاوره و خرید باشد .

هدف ما جلب رضایت دندانپزشک های محترم و همکاری مستمر می باشد از این رو با معرفی شرایط خرید اقساطی مناسب و معرفی تجهیزات مطمئن نو و کارکرده و گارانتی تجهیزات تمام تلاشمان را برای راه اندازی یک مطب مناسب برای شما خواهیم کرد .

ما در شرکت آسا پشتیبان دائم تجهیزات مطب شما هستیم و حتی در صورت نیاز می توانید با عقد قرارداد طرح نگهداشت از بازدیدهای دوره ای و شناسنامه دار کردن تجهیزات و دیگر مزایای این طرح که به صورت انحصاری توسط مهندس سید اسماعیل صفوی طراحی و اجرا می شود استفاده نمایید تا همیشه خیالتان از بابت تجهیزات راحت باشد  و تنها دغدغه شما درمان باشد ما با اجرای این طرح به آسایش شما می اندیشیم .

لیست برخی از تجهیزات لازم و ضروری اولیه برای مطب دندانپزشکی : 

یونیت صندلی فول آپشن

اتوکلاو رومیزی کلاس B

رادیوگرافی ایتالیایی

آمالگاماتور کپسولی

اپکس روتاری

جرمگیر

لایت کیور LED

سنسور RVG

کمپرسور دوموتور 750 وات 70 لیتری

دستگاه پک

یونیت صندلی زیگر v1000

  • در درجه پنجم جذب نیروی انسانی و آموزش آنها،

برای هر مطب حدقا 2 نفر لازم هست یک نفر به عنوان منشی و  هماهنگ کننده بیماران و مراجعه کننده ها و یک نفر به عنوان دستیار دندانپزشک ، انتخاب افراد آموزش دیده در ابتدای کار می تواند باعث افزایش راندمان کاری شما شود .

 

  • و در نهایت جذب مشتری یا همان بازاریابی مطب.

با توجه به افزایش تعداد دندانپزشک ها جهت بهره وری بیشتر استفاده از امکانات و استراتژی های  بازاریابی جهت معرفی  مطب و جذب مراجعه کننده ها بسیار مهم است . داشتن شبکه های اجتماعی و تخفیف های مناسبتی و همچنین مشاوره با افراد خبره و حتی داشتن گروه تولید محتوا و بازاریابی می تواند شما را در کمترین زمان به بیشترین سود دهی برساند .  

 

اینستاگرام

ما در شرکت مهندسی پزشکی دانش تجهیز طب آسا با داشتن کادر مجرب و با تجربه تمامی مراحل خرید تا نصب و راه اندازی را برای شما انجام می دهیم .

هدف ما آسایش شماست تا با خیال راحت به کار درمان بپردازید .